بیشترین خدمات آموزشی و رفاهی به مددجویان ندامتگاه زنان اختصاص دارد

مدیر کل زندان های استان تهران در جلسه کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت که به منظور بررسی فعالیت یک ساله فرهنگی، عمرانی، امنیتی و بهداشتی ندامتگاه زنان برگزار شده بود، با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات بیشتر به مادران اظهار داشت: خوشبختانه تحولات عظیمی در زندان های استان خصوصاً ندامتگاه زنان روی داده که نتیجه آن ارتقای خدمات و حفظ حقوق شهروندی این قشر لطمه پذیر بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان تهران، سیدحشمت اله حیات الغیب در جلسه ای که با حضور خدادادی مدیر ندامتگاه زنان و اعضای کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت زندانهای استان تهران تشکیل شده بود، اظهار داشت: رسالت اصلاح و تربیت بوسیله کارهای فرهنگی نوآورانه محقق می شود و بیشترین خدمات آموزشی و رفاهی به مددجویان ندامتگاه زنان اختصاص دارد.
مدیر کل زندانهای استان تهران اضافه کرد: نگاه قضات همیشه بر مساعدت به زنان متهم یا محکوم استوار است، برای اینکه اغلب آنان شرایط اجتماعی و خانوادگی مناسب نداشته، تحت تأثیر فرد دیگر مرتکب جرم شده اند و بیش از متهمین مرد، نیازمند کمک هستند.
حیات الغیب با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات بیشتر به مادران اظهار داشت: خوشبختانه تحولات عمرانی، بهداشتی، رفاهی و آموزشی عظیمی در زندان های استان خصوصاً ندامتگاه زنان روی داده که نتیجه آن ارتقای خدمات و حفظ حقوق شهروندی این قشر لطمه پذیر بوده است.
حیات الغیب اشاره کرد: بیشترین فعالیت در عرصه نوسازی و زیباسازی زندان های استان در این ندامتگاه طی سه سال اخیر اتفاق افتاده است و با تلاش کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت، مدیر و کارکنان زندان زنان، تا حد ممکن مشکلات این مرکز در تمام بخش ها حل شده، روند خدمات به صورت مستمر ادامه دارد.
او همینطور اظهار داشت: با نوسازی و تجهیز تمام اماکن و گسترش خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی، رفاهی، مددکاری و دیگر نیازهای زندانیان زن، تلاش گردیده تا لطمه های فضای محدود زندان به حداقل ممکن برسد.
بنا به این گزارش در این نشست که اسماعیل جمیاری معاون سلامت، اصلاح و تربیت، اصغر فتحی معاون اداری مالی و اعضای کارگروه حضور داشتند، نتایج بازدید تخصصی کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته، مقرر گردید دستورات مدیر کل و مصوبات کارگروه درباب مشکلات احتمالی باقیمانده، طی مدت مقرر اجرا و نتیجه آن اعلام گردد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha