برگزاری اولین دوره مسابقات مهارت در زندانهای خراسان شمالی

اولین مسابقات مهارت زندانیان استان در چهار رشته جوشکاری، خیاطی، معرق، آرایشگری و پیرایشگری برگزار و از برندگان در چهار رشته تقدیر و جوایزی  به نفرات برتر اهداء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان شمالی، اولین دوره استانی از مسابقات مهارت زندانیان خراسان شمالی به میزبانی زندان مرکزی بجنوردبرگزار شد.

استاجی رئیس زندان مرکزی بجنورد طی گزارشی اظهار داشتند: این دوره از مسابقات استانی با حضور ۵۶ نفر زندانی برگزار و راه یافته گان به مسابقات استانی ۳۶ نفر از زندانهای استان بودند که از ۲۲ نفر آنان آزمون اخذ گردید و در نهایت تعداد ۱۲ نفر در چهار رشته جوشکاری، خیاطی، معرق، آرایشگری و پیرایشگری در مقام های اول تا سوم تقدیر و جوایزی به نفرات برتر اهداء گردید.

عباسی معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندانهای خراسان شمالی در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات اظهار داشتند: ما در زندانها هدفمان اصلاح و تربیت زندانیان و فراگیری آموزش و مهارت های مختلف از جمله فنی و حرفه ای برای آنان می باشد زندانیان علاوه بر اینکه پس از آزادی، شغلی خواهند داشت همچنین حس ارزشمندی در آنان به وجود خواهد آمد.

در ادامه رحمدل مدیر کل فنی و حرفه ای استان نیز در این آیین بیان داشتند: آموزشهای فنی و حرفه ای باید از این پس متناسب با رشد تکنولوژی و فن آوری تغیر چشم گیری داشته باشند.

وی کمک به توانمند سازی زندانیان را با هم افزایی اداره کل زندانها از جمله اولویت های کاری مجموعه فنی و حرفه ای دانست و از اهتمام بیشتر در راستای برگزاری دوره های آموزش فنی و حرفه ای در سطح زندانهای استان خبر داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha