روحانیون مرکز خراسان جنوبی با سرپرست زندان‌های استان دیدار کردند

به مناسبت هفته دولت نشست تخصصی و دیدار روحانیون مرکز استان خراسان جنوبی با سرپرست زندانهای استان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان جنوبی، اولین نشست تخصصی و دیدار روحانیون زندانهای مرکز استان با سرپرست زندانهای استان برگزار گردید.

سرپرست زندانهای استان در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم و صفر اظهار کرد: در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه که مسئولین با تأکید مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) تلاش دارند امید مردم را برگردانند، مسئولیت ما در زندانها بسیار حساس و با اهمیت است.

علی عبدی در جمع روحانیون بیان کرد: من در بازدیدهایی که داشته ام سختکوشی شما را دیدم و از شما تقاضا دارم با برنامه ریزی مدون و بروز، وقت بیشتری را برای تبلیغ و جذب مددجویان به برنامه های فرهنگی صرف نمائید.

وی همچنین افزود: وظیفه شما تبلیغ دین است و بحث عملکردی در اولویت قرار دارد.

عبدی در ادامه تصریح کرد: انتظار دارم در حوزه برنامه های فرهنگی علاوه بر دستورالعمل های سازمان در خصوص اقدامات ابتکاری و نوین تلاش مضاعف داشته باشید.

وی افزود: شما سردمداران فرهنگی زندانهای استان هستید، زندانهای استان خراسان جنوبی در حوزه فرهنگی از جایگاه خوبی برخوردار است، انتظار دارم به مقام اول کشور برسیم که با تلاش شما عزیزان به این هدف دست خواهیم یافت.

علی عبدی در پایان بیان کرد: برنامه های زیادی در حوزه فرهنگی و تربیتی مدنظر من است که دو مورد را در ابتدای کار ابلاغ کردم.

شایان ذکر است، برگزاری جلسه زیارت عاشورا با حضور پرسنل و خانواده محترمشان بصورت ماهیانه و پیگیری اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی از جمله برنامه های ابلاغی سرپرست زندانهای استان در جلسه شورای اداری می باشد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha