یگان حفاظت زندان های استان اردبیل مورد ارزیابی قرار گرفت

رییس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح کشور به همراه فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان ها، از ندامتگاههای استان اردبیل بازدید و فعالیت های حوزه یگان حفاظت را مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اردبیل، به منظور بررسی وضعیت نگهداشت و بکارگیری سربازان وظیفه در سطح زندان های استان، ارزیابی توانمندی و افزایش کارایی و مسوولیت پذیری آنان، امیر دریادار رحیمی پور، رییس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح کشور، از زندان های استان اردبیل بازدید و از نزدیک با سربازان و عوامل یگان حفاظت به گفتگو نشست.

در این بازدید دو روزه که سرهنگ ضیا بخش، فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان های کشور نیز حضور داشت، محیط خدمت سربازان، کیفیت و کمیت غذا، بهداشت فردی و محیطی، مهارت آموزی سربازان، نحوه بهینه سازی اوقات فراغت و آمادگی پرسنل یگان حفاظت در ندامتگاه شهرستان پارس آباد و زندان مرکزی مورد سنجش قرار گرفت.

حوزه یگان حفاظت زندان های استان اردبیل مورد ارزیابی قرار گرفت

سربازان از آسیب های زندان به دور نگه داشته شوند

امیر دریا دار رحیمی پور، کمبود نیرو در حوزه یگان حفاظت و استفاده از سربازان وظیفه در بخش های حساس مراکز تامینی را سر منشا آسیب برای سربازان دانست و گفت: با هوشمندسازی زندان ها و استخدام نیروهای متخصص در یگان حفاظت بایستی به مرور زمان سربازان وظیفه را از محیط های حساس و آسیب زای زندان ها دور نگه داشت.

تاکید بر آموزش و توانمند سازی و مهارت آموزی سربازان

سرهنگ ضیا بخش، فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان های کشور در جمع سربازان زندان مرکزی اردبیل ضمن تاکید بر آموزش های مهارتی، دینی و اخلاقی سربازان گفت: دوران سربازی اولین تجربه مستقل زندگی و زمان ممارست برای کسب آمادگی جهت مقابله با مشکلات اجتماعی و خانوادگی است. لذا با شرکت در دوره ها و کلاس های آموزشی قدر لحظه لحظه این ایام را بدانید و سعی کنید تا تجربیات سودمندی کسب کنید.

حوزه یگان حفاظت زندان های استان اردبیل مورد ارزیابی قرار گرفت

اقدامات زندان های استان اردبیل مطلوب و قابل تقدیر است

بازدیدکنندگان در آخرین روز حضورشان در استان اردبیل در نشستی با معاونین و فرماندهان یگان حفاظت زندان های استان به تبیین نقاط قوت و ضعف در مجموعه یگان حفاظت پرداخته و در نگاه کلی عملکرد زندان های استان را مطلوب ارزیابی کردند.

سرهنگ عظیمی، فرمانده یگان حفاظت زندان های استان اردبیل با قدردانی از حضور امیر دریادار رحیمی پور از ستاد کل نیروهای مسلح کشور و سرهنگ ضیابخش فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان ها، مدیریت منابع انسانی در حوزه یگان را یکی از چالش های روسای زندان ها دانست و افزود: سربازان امانتی هستند که از سوی خانواده ها به ما سپرده شده اند و خود را در قبال صیانت از آنان موظف می دانیم. سعی ما بر این است تا علی رغم کمبود نیروی انسانی در حوزه یگان با مدیریتی هنرمندانه شرایطی فراهم آوریم تا سربازان زحمتکش زندان ها با دستی پر و تجربه ای مفید این مجموعه را به سلامت ترک کنند.

حوزه یگان حفاظت زندان های استان اردبیل مورد ارزیابی قرار گرفت

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha