برگزاری مسابقات آزاد مهارت زندانیان در زندان شهرستان شهرضا

با حضور معاون هماهنگی امور مرکز فنی و حرفه ای استان نخستین دوره مسابقات آزاد مهارت زندانیان در زندان شهرستان شهرضا نیز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان ، در راستای اجرای دستورالعمل سازمانی نخستین دوره مسابقات آزاد مهارت زندانیان کشور همزمان با سایر زندانها در زندان شهرستان شهرضا برگزار شد.

گیاه چین رئیس زندان شهرضا با اعلام این خبر گفت ؛ از انجا که اشتغال و حرفه آموزی از اولویتهای مهم و اثر گذار در برنامه های اصلاحی و تربیتی زندانیان است ،با هدف اجرایی نمودن دستور العمل سازمانی نخستین دوره مسابقات آزاد مهارت زندانیان کشور در زندان شهر ضا نیز برگزار شد.

این مسابقات که با حضور ونظارت مصلحی معاون هماهنگی امور مرکز فنی وحرفه ای استان ،جوی رئیس فنی وحرفه ای شهرستان و کارشناسان مربوطه در هفت رشته خیاطی،آرایشگری ،برق ساختمان ، بافندگی ، جوشکاری ، قالیبافی و تراش سنگهای زینتی برگزارگردید ، بیش از ۶۰ نفر از مددجویان در رقابتی ماهرانه توانمندی خود را در این ازمون شفاهی و کتبی به نمایش گذاشتند تا پس از شناسایی نفرات برتر این آزمون زمینه حضور آنان در مسابقات کشوری فراهم شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha