کارکنان زندان‌ها، سربازان خط مقدم میدان اصلاح و تربیت‌اند

دکتر غلامعلی محمدی همزمان با «روز کارمند» در پیامی با تقدیر از کارکنان سختکوش زندان‌های کشور آورد؛ شما رهروان این مسیر سخت را باید سربازان گرانقدری دانست که تمام‌قد ایستاده‌اید تا آینده‌ای پرنشاط به ارمغان آید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی همزمان با «روز کارمند» مصادف با چهارم شهریورماه در تقویم رسمی کشور، با گرامیداشت این روز خطاب به کارکنان زندان‌های سراسر کشور آورده است؛

«زندان فرصتی است برای خدمت‌گذاری آنهم به قشری که خواسته یا ناخواسته اسیر بزه شده‌اند. اینجا عرصه سخت اصلاح و تربیت و دستگیری است از مددجویانی که باید راه را در بازپروری بیابند و با آموخته‌های انسانی و دینی مجددا میل را در بازگشت سعادتمندانه به جامعه ببینند.

خلق این هدف بدست خادمینی برمی‌آید که وظیفه‌شناس‌اند و متعهد که سختی این طریق ولو ناهموار را پذیرفته‌اند. این‌چنین خود را درگیر زیست دوچندان دشوار و پرتلاش کرده‌اند تا درخت امید را بر دل مددجو و خانواده‌های‌شان و البته جامعه امن ما بنشانند بلکه این هدف به بار بنشیند.

شما رهروان این مسیر سخت را باید سربازان گرانقدری دانست که تمام‌قد ایستاده‌اید تا آینده‌ای پرنشاط به ارمغان آید. نقش شما هرچند ورای از «کارمند» است اما چنین نامگذاری در تقویم چهارم شهریورماه را مجالی مجدد برای تقدیر و تشکر از کارکنان متعهد، پرتلاش و دلسوز زندان‌های سراسر کشور می‌دانم. همت‌تان مضاعف و زندگی‌تان در ذیل نعمات باری تعالی پرخیر باد.»

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha