معرفی 5 استان برتر حوزه فنی و عمرانی زندان‌های سراسر کشور

دوره آموزشی مسئولین دفتر فنی وعمرانی زندانهای سراسرکشور در مرکز آموزش وپژوهش منطقه یک زندانهای کشور در محل تبریز درحال برگزاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای آذربایجان شرقی به منظور ارتقاء سطح علمی و آشنایی با قوانین ضوابط و بخشنامه های دولتی در جذب سرمایه جهت احداث وتوسعه زیر ساخت زندانها دوره آموزشی مسئولین دفتر فنی وعمرانی زندانهای سراسرکشور با حضور جوادی معاون مدیر کل دفتر فنی وعمرانی سازمان زندانهای کشور ،مدیر کل زندانهای استان و مسئولین دفتر فنی وعمرانی زندانهای سراسر کشور در حال برگزاری می باشد.

معرفی 5 استان برتر حوزه فنی وعمرانی زندانهای سراسرکشور

در اولین روز برگزاری این دوره جوادی مدیر کل زندانهای استان با حضور در جمع مسئولین دفاتر فنی وعمرانی ، ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی پیشبرد برنامه های اصلاحی و تربیتی زندانیان را منوط به وجود فضاهای فیزیکی مناسب برای مددجویان عنوان کرد وافزود :زمانی می توانیم برنامه های زندانبانی را بنحو مطلوب به سرانجام برسانیم که بتوانیم فضا های فیزیکی مناسب را برای باز اجتماعی کردن مددجویان فراهم سازیم.

مدیر کل زندانهای استان در ادامه با بیان اینکه کرامت انسانی و حقوق شهروندی زندانیان باید رعایت گردد اظهار داشت : مددجویان در مقام انسان حق استفاده از کلیه امکانات و شرایط مناسب را دارا هستند و فضا و مکان مناسب، فرصت و ظرفیت فرد را برای تاثیر پذیری از اقدامات و برنامه های اصلاحی و تربیتی را بیشتر می کند.

جوادی با بیان اینکه امنیت پایدار و علمی، محور تمام برنامه‌ریزی‌ها در زندان‌ها است تصریح کرد: برای تامین امنیت در زندان و حفظ سلامت زندانیان می بایست زندانهای استاندارد با سرانه فیزیکی مناسب جهت پیشبرد برنامه های اصلاحی وتربیتی فراهم گردد.

معرفی 5 استان برتر حوزه فنی وعمرانی زندانهای سراسرکشور

وی در پایان از مسئولین دفتر فنی وعمرانی سازمان زندانهای کشور که در توسعه زیر ساخت های فیزیکی زندانها نقش مهمی را ایفا می کنند تشکروقدردانی نمود.

در ادامه جوادی معاون مدیر کل دفتر فنی وعمرانی سازمان زندانهای کشور ضمن تشکر از میزبانی آذربایجان شرقی در برگزاری این دوره آموزشی، نقش مسئولین دفتر فنی وعمرانی رادر انجام پروژ های ملی واستانی بسیار مهم عنوان کرد وافزود : بخشنامه های صادره از سوی سازمان مخصوصا مبادله تفاهم نامه ها و آگهی های مناقصه باید در خصوص پروژ ه ها بنحو مقتضی رعایت گردد.

وی ضمن تاکید بر نظارت دقیق به پروژه های عمرانی از مسئولین دفترفنی وعمرانی خواست برای هرگونه تغییرات فضا های فیزیکی از جمله بهسازی و نوسازی در سطح زندانهای استان با دفتر نوسازی سازمان هماهنگی لازم را انجام دهند.

شایان ذکر است در این مراسم استاهای خوزستان ، خراسان رضوی ،گیلان ،مازنداران وآذربایجان شرقی بعنوان استانهای برتر در حوزه فنی و عمرانی معرفی و با اهدای لوحی از مسئولین دفتر فنی این استانها تجلیل شد.

همچنین از استانهای کرمانشاه ،ایلام ،فارس ،خراسان شمالی ،خراسان جنوبی ،قم و البرز بعنوان استانهای تلاشگربا اهدا لوحی تجلیل بعمل آمد.

معرفی 5 استان برتر حوزه فنی وعمرانی زندانهای سراسرکشور

معرفی 5 استان برتر حوزه فنی وعمرانی زندانهای سراسرکشور

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha