کارگروه اعطای اعتبارات تبصره ۱۶ اشتغال زندانیان زنجان برگزار شد

با حضور مدیر کل زندان های استان و اعضای کارگروه، جلسه اعطای اعتبارات تبصره ۱۶ اشتغال زندانیان زنجان در سالن جلسات اداری کل برگزار گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان زنجان، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان های استان با قدردانی از تلاش های شبانه روزی همکاران در امر خطیر اصلاح و تربیت زندانیان گفت: در شرایط فعلی جامعه ایجاد اشتغال مولد و توسعه کسب و کار برای زندانیان مهمترین اقدام برای اصلاح و تربیت و بازگشت این افراد به جامعه است .
وی اظهار کرد: بحمدالله اعتبارات تخصیص یافته در بخش اشتغال زندانیان نسبت به سنوات گذشته از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار بوده که ضروری است اعضای کارگروه با دقت نسبت به بررسی درخواست ها با اولویت توسعه اشتغال مولد و درآمدزایی برای زندانیان موضوع را به نتیجه برساند.
وی خاطر نشان کرد :جذب حداکثری و کامل تسهیلات اعطایی در زمینه اشتغال مددجویان از سوی کارآفرینان بخش اشتغال و مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج اولویت اصلی زندان های استان بوده که می بایست این مهم در کمترین زمان ممکن محقق گردد .
در ادامه این جلسه طرح های اشتغالزایی ارائه شده از سوی کارآفرینان بخش اشتغال زندانیان، توسط اعضای حاضر بررسی و در خصوص نحوه واگذاری اعتبارات تصمیمات لازم اتخاذ شد.
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha