برگزاری جلسه شورای اداری و برنامه ریزی در اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان

به منظور تبیین اهداف سازمانی و بررسی و تجزیه و تحلیل عملکرد واحدها و ارائه گزارش عملکرد یک ماهه ، جلسه شورای اداری و برنامه ریزی اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، جلسه شورای اداری و برنامه ریزی اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان به ریاست اسدالله سلطانی سرپرست این مرکز و با حضور مسئولین واحدها و کارکنان با رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این نشست ،اسدالله سلطانی سرپرست اردوگاه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران در حوزه های مختلف داشتن نظم و انضباط در کار و برنامه ریزی را از ضروریات پیشبرد اهداف سازمانی دانست و در ادامه اظهار داشت: اهتمام و جدیت در انجام امور محوله و رعایت سلسله مراتب اداری و عمل به تکالیف قانونی، صداقت و درستکاری و عملکرد مثبت را از جمله معیارهای ارزیابی افراد عنوان و تاکید کرد: عمل به شرح وظائف در چارچوب قوانین و مقررات و برنامه ریزی و خط مشی ترسیم شده صورت گیرد و کلیه کارها باید مستند سازی و به صورت احسن انجام شود.

وی اطاعت پذیری و متابعت از قوانین در سایه وفاق و همدلی و انسجام را لازمه پویایی و ارتقاء مجموعه دانست.

اسدالله سلطانی در بخش دیگری از سخنانش بر جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و نگهداری صحیح اموال دولتی و پرهیز از اسراف واستفاده درست ازمنابع وامکانات موجود اداره تاکید کرد.

وی درحوزه یگان حفاظت نیز نظارت دقیق ومستمر در امر اعزام وبدرقه زندانیان و سرکشی منظم از مبادی ورودی و برجکها و همچنین سرکشی از داخل بند وکلیه اماکن را از وظائف اصلی مراقبین و یگان حفاظت عنوان کرد.

وی با اشاره به وظیفه ذاتی اردوگاه کاردرمانی وحرفه آموزی ،توسعه و سرعت بخشی در انجام آموزش های فنی وحرفه ای،اشتغال وحرفه آموزی و فرهنگی و تربیتی را از اهم برنامه های این مرکز برشمرد وخواستار برنامه ریزی جدی ودقیق ومرتفع شدن موانع در این حوزه شد.

گفتنی است در این جلسه مسئولین واحدها به ارائه عملکرد یک ماهه پرداختند و نقاط قوت و ضعف مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha