بهرامی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان خرم آباد شد

صبح امروز دوشنبه مورخ 31/5/1401 مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان لرستان در سالن اجتماعات این اداره کل و با حضور مدیر کل زندان های لرستان،علیپور معاون دادستان لرستان ، معاونین ومسئولین زندان های لرستان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های لرستان صبح امروز دوشنبه مورخ 31/5/1401مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان لرستان در سالن اجتماعات این اداره کل و با حضور مدیر کل زندان های لرستان،علیپور معاون دادستان عمومی وانقلاب مرکز لرستان ، معاونین ومسئولین زندان های لرستان برگزار گردید.

عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان های لرستان در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام و در آستانه قرارگرفتن ماه صفر ،اربعین حسینی(ع) و هفته دولت اظهار کرد:حمایت مستمر از خانواده های زندانیان اولویت شاخص سازمان زندان های کشور و استان دانست و ضمن برشمردن این مهم به جایگاه و نقش ویژه انجمن حمایت از زندانیان اشاره کرد و گفت: با کمک به خانواده زندانیان می توان آنان را از سقوط اجتماعی نجات داد و این نیازمند کار گسترده و مداوم مددکاران می باشد.

کشوری در پایان با اهدای لوح از خدمات بهلولی مدیرعامل قبلی تقدیر به عمل آورد ،و حکم انتصاب شاپور بهرامی را به عنوان مدیر عامل جدید به ایشان اهداء نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha