آزادی سه نفر از زندانیان جرائم غیرعمد قزوینی توسط عزاداران هیئت خدام الرضا (ع)

سه نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با کمک عزاداران هیئت خدام الرضا(ع) قزوین از زندان آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، در پی برگزاری پویش نذر آزادی وپویش هر هیئت، آزادی یک زندانی ، در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری، مدیرکل زندانهای استان ، دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان، مدیرنمایندگی ستاد مردمی دیه و جمعی از مسؤلین قضایی، سه نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با مشارکت عزاداران هیئت خدام الرضا (ع) با پرداخت بالغ بر784میلیون ریال از زندان آزاد شدند.

مدیرکل زندانهای استان در حاشیه این مراسم ضمن تشکر وقدردانی از مشارکت چشمگیر عزاداران حسینی و همشهریان عزیز تقدیر نمود و عنوان کرد: بسیاری از مردم شریف استان در ماه محرم نذورات خود را اختصاص به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد دادند و این نشان از اعتقاد و اعتماد آنها به اقدامات ارزشمند ستاد مردمی دیه استان می باشد.

این مقام مسئول در پایان ضمن قدردانی از زحمات وتلاش ستاد مردمی دیه استان، خاطر نشان کرد: با مشارکت خیرین نیکوکار از ابتدای ماه محرم ۱۹ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha