همدلی و صمیمیت در بین کارکنان زندان های فارس مثال زدنی است

الله بخش نیکنام معاون سلامت اصلاح و تربیت زندان های استان خراسان جنوبی با حضور ابوالفضل ساجدی مقدم مدیر زندان مرکزی بیرجند، حسین رضا خسروی بیژائم رئیس زندان قائن و با همراهی محسن انصاری منش معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های فارس از زندان های استان بازدید و در ادامه این بازدیدها با مدیرکل زندان های فارس دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های فارس در دیدار با تعدادی از مسؤولین زندان های خراسان جنوبی گفت: حضور همکاران استان خراسان جنوبی در استان فارس و بازدید از زندان ها، زمینه ساز تبادل اطلاعات و تجربیات می باشد هرچند اقدامات موثری در راستای اصلاح و تربیت زندانیان درسطح زندان های کشور و فارس انجام می شود اما مطمئنا به دلیل گستردگی خدمات و تعداد زندان ها در استان، مشکلات و نارسایی ها در کار وجود دارد که از هیات بازدید کننده تقاضا داریم مشکلات و نواقص را منعکس تا شاهد رفع نواقص و ارتقا بهره وری در فعالیت های سازمان باشیم.

همدلی و صمیمیت در بین کارکنان زندان های فارس مثال زدنی است

معاون سلامت اصلاح و تربیت زندان های استان خراسان جنوبی پس از بازدید از زندان های فارس گفت: همدلی، صمیمیت و سرمایه اجتماعی در بین کارکنان زندان های فارس مثال زدنی است واین همدلی باعث ارتقا بهره وری و انجام فعالیت های فاخر و بزرگی در استان شده است.

الله بخش نیکنام افزود: در حوزه فضاسازی و توسعه پوسته داخلی زندان ها و تفکیک و طبقه بندی زندانیان اقدامات به نحو مطلوب انجام شده است.

وی اضافه کرد: امکانات و تجهیزات خوبی در واحدهای مختلف از جمله بهداشت و درمان تهیه شده است که این تجهیزات هم به دلیل تعامل خوب با خیرین سلامت استان فارس فراهم شده و به همین دلیل توسعه خدمات بهداشت و درمان استان برای زندانیان چشمگیر و محسوس می باشد.

معاون سلامت اصلاح و تربیت زندان های استان خراسان جنوبی ادامه داد: اقدامات بسیار شایسته ای نیز در حوزه اشتغال انجام شده و فضای مناسب برای کارگاه های زندان ها تخصیص یافته است و بنیاد تعاون، همکاری مناسبی در راه اندازی کارگاه ها و توسعه فعالیت های اشتغالزایی با اداره کل زندان های فارس دارد.

همدلی و صمیمیت در بین کارکنان زندان های فارس مثال زدنی است

نیکنام افزود: حاکمیت نظم و انضباط در بین زندانیان و پوسته داخل، نشان از برنامه ریزی و انجام کار جهادی برای آنان بوده و رضایتمندی زندانیان از کیفیت غذا، فعالیت های مددکاری و خدمات مجموعه مدیریتی استان مشهود و اقدامات انجام شده قابل تحسین است و حقیقتا علیرغم گستردگی استان و تعداد زندان ها، اقدامات فاخری در زندان های استان انجام شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha