ارائه خدمات دندانپزشکی جهادی به زندانیان شهرکرد

مسئول گروه جهادی سلامت از ارائه خدمات دندانپزشکی به خانواده و فرزندان زندانیان خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های چهارمحال و بختیاری ، گروه جهادی سلامت امروز با حضور در زندان شهرکرد به ارائه خدمات دندانپزشکی و آموزش بهداشت دهان و درمان پرداختند.

دکتر امیر قنبری مسئول گروه جهادی سلامت گفت: با همکاری مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان های استان، زندانیان و خانواده زندانیان خدمات رایگان دندانپزشکی دریافت می کنند.

وی افزود: هدف از این کار ارتقاء سلامت دهان و دندان زندانیان ، کمک به زندانیان بی بضاعت محروم از خدمات بهداشتی و کاستن از دغدغه های اقتصادی آنان دانست.

مدیر مرکز اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان های استان نیز با اشاره به حضور گروه های جهادی در زندان های استان گفت: یکی از نیازهای اساسی زندانیان و خانواده آنها، نیازهای بهداشتی و پزشکی است، که متاسفانه هزینه بر است ولی گروه جهادی ثابت کردند با تمام توان به منویات رهبری لبیک می گویندو جهت خدمت به قشر محروم پای کار هستند.

علی اصغر زارع افزود: طبق تفاهمنامه منعقد شده با گروه جهادی سلامت در ماه های آینده همسر و فرزندان زندانیان از خدمات رایگان دندانپزشکی شامل جراحی،پرکردن، ترمیم ، عصب کشی و آموزش های مراقبت از دندان بهره مند خواهند شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha