سرپرست بنیاد تعاون زندانیان استان کرمان منصوب شد

مراسم تکریم سید مجتبی حسینی و معارفه امان الله برخوری ، با حضورجبار باقری معاون کارآفرینی، اشتغال و مشاور رئیس هیات مدیره بنیاد تعاون زندانیان کشور، مدیرکل زندان‌های استان کرمان، معاونین و رؤسای ستادی اداره کل، مدیر و رؤسای زندان‌های استان و کارکنان بنیاد تعاون کرمان به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان کرمان، صبح امروز 29 مردادماه در مراسمی از خدمات ارزنده سید مجتبی حسینی در بنیاد تعاون تجلیل و امان الله برخوری به عنوان سرپرست جدید بنیاد تعاون زندانیان استان کرمان منصوب شد.
در این مراسم مدیرکل زندان‌های استان از روند فعالیتهای بنیاد تعاون زندانیان استان ،گزارشی ارائه نمود و گفت:اقدامات بسیار ارزشمندی در سنوات گذشته صورت گرفته و آسیب شناسی لازم در حوزه های مختلف فعالیت بنیاد بعمل آمده است.
در ادامه، جبار باقری معاون کارآفرینی و اشتغال بنیاد تعاون کشور ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و تقدیر و تشکر از مسئولین بنیاد تعاون زندانیان استان کرمان ، به استفاده از افراد صاحب نظر و خوش فکر در پیشبرد اهداف تاکید کرد. و افزود هم اکنون به نیابت از سهراب سلیمانی رئیس هیئت مدیره بنیاد و مطهرنژاد مدیرعامل بنیاد ، برای ماموریت دراستان حضور یافته است .و با تاکید بر رسالت بنیاد تعاون زندانیان در ایجاد اشتغال برای زندانیان گفت: فعالیت های خود گردانی با لحاظ توجیه اقتصادی و امکانات موجود و مولفه هایی چون کشش و ظرفیت منطقه ، وجود نیروهای متخصص ، سرمایه در گردش و ... در اولویت فعالیت است .
ایشان افزود در سایه تعامل و همدلی بسیاری از موانع به سهولت از سر راه برداشته می شود. استان کرمان ظرفیت و پتانسیل لازم برای رشد همه جانبه را دارد. همچنین با اشاره به تعهد مدیران کل قبلی ، از خدمات آنها نیز قدردانی کرد
در پایان برخوری سرپرست جدید بنیاد تعاون زندانیان استان به ارائه برنامه های خود در زمینه توسعه فعالیت های بنیاد در زمینه اشتغال و درامد زایی پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha