اصلاح روح و جسم زندانی با ورزش/ ورزش همگانی نشاط همگانی می آورد

قدرتی معاون اصلاح و تربیت اداره کل زندان های استان سمنان با اشاره به اینکه زندان ها استان سمنان در حوزه های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند، گفت: با ایجاد سالن های ورزشی در همه زندان های استان می توان کمک زیادی را در ایجاد نشاط و تغییر روحیه زندانیان و به خصوص اصلاح و تربیت زندانیان صورت داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سمنان، حجت الاسلام حسینعلی قدرتی معاون اصلاح و تربیت اداره کل زندان های استان سمنان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص امر ورزش در بین زندانیان، گفت: اداره کل زندان های استان سمنان در حوزه ورزشی در سه سطح مددجو،سرباز و کارمند به فعالیت ورزشی می پردازد.

قدرتی با بیان اینکه در زندان های استان سمنان به امر ورزش همگانی اهتمام ویژه ای داده شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه نشاط و ورزش برای زندانی بسیار مهم بوده و در اصلاح اشتباهات گذشته و سلامت روح وجسم زندانی بسیار تاثیر گذار خواهد بود به همین امر هرروزه به صورت همگانی در تمامی زندان ها ورزش صبحگاهی برگزار می گردد.

معاون اصلاح و تربیت اداره کل زندان های استان سمنان با اشاره به ایجاد سالن های ورزشی در زندان های استان سمنان، افزود: با توجه به اینکه در دو زندان استان سمنان سالن ورزشی ایجاد شده است ورزش های به صورت هفتگی در این سالن ها برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نیاز است سالن های ورزشی در زندان ها ایجاد گردد، تشریح کرد: با ایجاد سالن های ورزشی در همه زندان های استان می توان کمک زیادی را در ایجاد نشاط و تغییر روحیه زندانیان و به خصوص اصلاح و تربیت زندانیان صورت داد.

قدرتی با اشاره به اینکه زندان ها استان سمنان در حوزه های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند، خاطر نشان کرد: این حوزه ها شامل ورزش های انفرادی و جمعی همچون دارت، ورزش های باستانی، فوتبال و تنیس است که در همه زندان های استان سمنان زمینه ورزشی فراهم شده است.

معاون اصلاح و تربیت اداره کل زندان های استان سمنان از برگزاری مسابقات ورزشی خبرداد، و عنوان کرد: با توجه به فراخور زمان سازمان زندان های کشور در سه سطح مددجو،سرباز و کارمند مسابقاتی را برگزار خواهد کرد که انتخابیه آن در تمامی استان ها خواهد بود.

وی از برگزیده شدن مددجویان زندان سمنان در مسابقات کشور خبر داد، و تصریح کرد: در ورزش باستانی استان سمنان بسیار فعال درخشیده است و در مسابقات زندان های کشور حائز رتبه های برتر کشوری شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha