آزادی 10 زندانی در ششمین "چهارشنبه امام رضایی‌ها"ی استان اصفهان

در ششمین چهارشنبه امام رضایی ها، خیرین خیریه امام موسی کاظم (ع) زمینه آزادی 10 زندانی و اهداء 8 قلم کالای اساسی به زندان زنان اصفهان را رقم زدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اصفهان، همزمان با سنت چهارشنبه ها ویژه امام رضایی ها،ششمین مراسم در زندان زنان اصفهان برگزار شد.

در این مراسم بابایی مدیرکل زندان های استان در طی سخنانی به تشریح فعالیت های این مراسم پرداخت و گفت:در سه ماهه گذشته با حضور خیرین اصفهانی و به نیت امام رضا(ع) گره ای از مشکلات مددجویان در زندان های استان باز شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر برخی مددجویان در زندان ها بدلیل نداشتن وضعیت مالی مناسب و عدم پرداخت دیون و یا رد مال در حق شکات در زندان ها تحمل حبس می کنند که با اجرای این برنامه زمینه ازادی تعدادی از آنان مهیا می شود.

بابایی در ادامه با اشاره به نیاز های برخی زندانها در زمینه های مختلف اصلاحی و تربیتی تصریح کرد: برای بازاجتماعی شدن مددجویان در زندانها –تنهااعتبارات دولتی جوابگو نبوده ونیاز است که خیرین و نیکوکاران نیز در این عرصه به طو جدی وارد و این مجموعه ها را برای بازگشت پاک زندانی به آغوش جامعه وخانواده یاری کنند.

وطنی مدیرعامل خیریه امام موسی کاظم(ع) نیز درحاشیه این همایش گفت: در ششمین برنامه ویژه خیرین امام رضایی ها در زندان نسوان زمینه آزادی 10 زندانی با مبلغ 426 میلیون تومان مهیا گردید.

وی ادامه داد:باتوجه به اعلام نیاز مجموعه مدیریت زندان نسوان 8 قلم کالای اساسی از قبیل تعداد 4 تختخواب کودکان-2 عدد ویلچر-5 عدد سماور برقی-3 دستگاه جاروبرقی صنعتی-دستگاه پخش فیلم توسط خیرین خریداری و در اختیار زندان و زندانیان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل خیریه امام موسی کاظم (ع) در پایان اضافه کرد: تامین شیرخشک ویژه غذای نوزادان در زندان –حضور دندانپزشک جهت رفع مشکلات دهان و دندان مددجویان و همچنین ایجاد اشتغال برای 40 مددجو نیز از جمله مواردی است که خیرین دیگری در این خصوص متعهد شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha