جهاد تبیین آزادگان چراغ راه نسل جدید است

مدیر کل زندانهای استان سمنان در دیدار با آزادگان استان سمنان، گفت: نقش و جایگاه آزادگان در دوران دفاع مقدس بسیار چشم گیر بوده و این آزادگان با رشادت های زیاد خود اقتدار جمهوری اسلامی ایران را حفظ کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، امید کهربایی مدیر کل زندانهای استان سمنان در سرکشی از آزادگان، گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با رشادت و اقتدار در جنگ تحمیلی حماسه بزرگی آفریدند.

کهربایی با بیان اینکه آزادگان اسطوره‌های صبر، مقاومت و پایداری هستند، افزود: اگر امروز آرامش و آسایشی وجود دارد به واسطه رشادت و فداکاری این افراد است؛ این بزرگان، دوران سخت اسارت در زندان‌های رژیم بعثی را عزتمندانه تحمل کردند و پس از آزادی نیز همچنان با عزت در خدمت مردم و نظام هستند.

مدیر کل زندان های استان سمنان با اشاره به مسیر و را آزادگان، عنوان کرد: راه آزادگان افتخارآفرین و الگوی مقاومت برای آحاد جامعه است، و وظیفه همه مسئولین است که از آزادگان سرافراز دیدن کرده و از راهنمایی های این افراد برای پیشبرد اهداف انقلاب بهره ببرند.

وی با بیان اینکه آزادگان چراغ راه خدمت رسانی در جامعه هستند، تصریح کرد: آزادگان در لحظه بازگشت به وطن نه تنها در انتهای یک مسیر چندین ساله از زخم و اسارت و شکنجه بودند بلکه خود را در ابتدای مسیر و مأموریت جدید می‌دیدند؛ مأموریت جهاد تبیین را آزادگان برای ما ایجاد کرده اند و ما باید این مسیر را ادامه دهیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha