بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فریدن از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی استان اصفهان

محمد جواد کوهستانی رئیس دادگستری شهرستان فریدن طی بازدید از اردوگاه گفت: قضات در زندان ها، بایستی ضمن حضور مستمر و موثر، وضعیت زندانی و خانواده وی را مورد بررسی قرار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، محمدجواد کوهستانی رئیس دادگستری و مهران جدیدی دادستان شهرستان فریدن از اردوگاه بازدید کردند.

کوهستانی در بازدید از اردوگاه، بااشاره به رویکرد دستگاه قضایی در حبس‌زدایی، اظهار داشت: طی سال‌های اخیر دستگاه قضایی در راستای سیاست کاهش جمعیت کیفری زندان اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی در ادامه گفت : تلاش می‌شود برای افرادی که ‌نمی‌توان از زندانی شدن آن‌ها جلوگیری کرد، اقداماتی انجام گیرد تا زندان به محیطی مفید و کانونی برای اصلاح و تربیت آن‌ها تبدیل شود.

دادستان فریدن نیز به انجام فعالیت‌های فرهنگی نیز در زندان ها اشاره کرد و گفت: کار فرهنگی می‌تواند زمینه رشد و بالندگی را در زندانیان فراهم کند.

در ادامه حبیبی سرپرست اردوگاه از مسئولین قضایی خواست تا حد امکان و در چهارچوب قانون، دستورات لازم در خصوص درخواست های آزادی مشروط و تعلیق مجازات و ارفاقات قانونی را در حداقل زمان صادر نمایند تا زندانیان واجد شرایط در روزهای سخت معیشتی خانواده هایشان آزاد شوند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha