پرونده 100 نفر از زندانیان با تحمل حبس بالا مورد بررسی قرار می گیرد

پیرو سیاست های کلی قوه قضائیه و همچنین سازمان زندان های کشور، پرونده یکصد نفر از زندانیان داری بیشترین تحمل حبس در شورای طبقه بندی زندان مرکزی یزد مطرح و مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری زندان مرکزی یزد، مصطفی مهدی قاضی ناظر زندان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان یزد در این باره گفت: پرونده یکصد نفر از زندانیان داری بیشترین تحمل حبس در شورای طبقه بندی زندان مرکزی یزد مطرح و حسن اخلاق و رفتار، شرکت در برنامه های فرهنگی، اشتغال و سایر برنامه های اصلاحی و تربیتی این یکصد مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

وی افزود: حضور مددجویان و فعالیت چشمگیر آنان درامور فرهنگی از جمله قرآنی، آموزشی، ورزشی و هنری و همچنین اشتغال و حرفه آموزی برای اعطاء تسیهلات مد نظر قرار است.

وی در ادامه با بیان اینکه اولویت اصلی ما حفظ امنیت جامعه می باشد اذعان داشت: در پرونده های کیفری و امنیتی و جرایم دیگر در صورت داشتن شرایط و طبق اصول و موازین قانونی از طریق در خواست های عفو، تعلیق، آزادی مشروط به دادگاه های صادر کننده رای ارسال و بصورت ویژه پیگیری خواهد گردید.

قاضی ناظر زندان همچنین در خصوص محکومین جرایم مالی غیرعمد گفت: در مورد محکومین مالی و جرائم غیر عمد نیز مواردی که دادخواست اعسار داده اند پیگیری و افرادی که اعسار آنان از طریق مراجع قضایی مورد قبول واقع نشده است به ستاد دیه استان معرفی و یا از منابع خیرین سعی در آزادی زندانیان خواهد شد و امید است ظرف یکماه پرونده آنان در شورای طبقه بندی بررسی و منجر به آزادی آنان گردد.

گفتنی است شورای طبقه بندی زندان مرکزی هر سه شنبه با حضور قاضی ناظر و اعضای در زندان مرکزی برگزار می گردد.

پایان خبر//

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha