اولین جلسه شورای راهبردی مهارت آموزی زندانها با حضور مدیر کل فنی و حرفه ای استان 

نشست مشترک مدیر کل فنی و حرفه ای با مدیر کل زندانها به منظور گسترش فعالیتهای حرفه آموزی در زندانهای خراسان شمالی 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان شمالی، اولین جلسه شورای راهبردی مهارت آموزی زندانها با حضور مدیر کل فنی و حرفه ای خراسان شمالی برگزار گردید که در این جلسه ضمن تأکید بر اجرای کلاسهای حرفه آموزی مقرر شد، با توجه به ظرفیت زندانها در دو شیفت صبح و عصر به جهت افزایش عملکرد صورت پذیرد و از ظرفیت نیروهای حق التدریس متقاضی جهت آموزش استفاده گردد.

در ادامه ضمن بازدید از سوله های اشتغال زندان مرکزی بجنورد در خصوص برگزاری مسابقات مهارت آموزی زندانیان به صورت شهرستان و استان در رشته های جوشکاری، خیاطی، معرق، آرایشگری و پیرایشگری تصمیم گیری شد،که مقرر گردید مسابقات مرحله شهرستانی برگزار و در خصوص مسابقات استانی با هماهنگی دو اداره برنامه ریزی، و به نفرات برتر توسط بنیاد تعاون جوایزی اعطاء گردد.

عبدالرحیم گرجی مدیرکل زندانها اظهار داشت: بر اساس تکالیف قانون بودجه 1401 آموزش فنی و حرفه ای یکی از اولویت های مهم و مورد تأکید سازمان زندانها بوده و پیگیری های مجدانه را از ادارات مجری خواستار شد.

وی برنامه ریزی و اجرای تفاهم نامه را در راستای پیشرفت اهداف سازمان مهم دانست.

در ادامه رحمدل مدیر کل فنی و حرفه ای ضمن تأکید بر اجرای دقیق دوره های حرفه آموزی و تفاهم نامه استفاده از ظرفیت بالقوه مرکز فنی و حرفه ای جهت آموزش زندانیان زندان باز و سربازان وظیفه

را در دستور کار قرار داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha