توانمندسازی مهارتی زندانیان در زمینه های مختلف فنی و مهارتی در زندان نائین

با مشارکت مرکز آموزش فنی و حرفه ای و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نایین با اداره زندان، دوره های آموزش فنی و مهارتی برای 100زندانی برگزار گردیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، در اجرای اولویت‌های ده گانه سازمان زندانها و اولویت اول آن "توسعه کمی و کیفی اشتغال زندانیان"، اداره زندان با همکاری و مشارکت مرکز آموزش فنی و حرفه ای و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نایین، دوره های آموزش فنی و مهارتی برای زندانیان علاقمند برگزار شده است.

رمضانی رئیس زندان نایین گفت: در سالجاری کلاس های فنی و مهارتی در رشته های " نقشه خوانی، متره و برآورد هزینه تاسیسات بهداشتی"، "ترسیم و محاسبه سیم بندی موتورهای الکتریکی AC"،"خواندن، ترسیم نقشه و متره و برآورد هزینه لوله کشی گاز خانگی و تجاری"، "سیم کشی و عیب یابی مدارهای پایه برق ساختمان" توسط مربیان مرکز آموزش‌ فنی و حرفه‌ای شهرستان و رشته های "سراجی سنتی(چرم دوزی)" و "تسبیح سازی دوره مقدماتی" توسط مربیان اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نائین برای تعداد ۱۰۰ نفر از زندانیان علاقمند برگزار شده است.

رئیس زندان نایین بیان‌داشت: در سال‌های اخیر حرفه‌آموزی در دستور کار جدی قرار گرفته است و آموزش زندانیان برای کسب مهارت و ایجاد اشتغال پیگیری می‌شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha