به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به خاک میهن اسلامی ایران انجام شد؛ تجلیل از آزاده همکار اداره کل زندان های استان زنجان

طی مراسمی به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به خاک میهن عزیز اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی از آزاده همکاری اداره کل زندانهای استان تجلیل به عمل آورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان ،حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در این مراسم با اشاره به نقش مهم آزادگان در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد :اگر امروز آرامش و آسایش وجود دارد به واسطه رشادت و فداکاری های این افراد است ،این بزرگان دوران سخت اسارت در زندان های رژیم بعثی را عزتمندانه تحمل کردند و پس از آزادی نیز همچنان با غیرت در خدمت مردم و نظام هستند.

بنیادی تصریح کرد :راه آزادگان افتخار آفرین، الگوی مقاومت برای آحاد جامعه است و برگزاری چنین مراسمی برای این عزیزان که درس صبر و استقامت داده‌اند کاری بس ضروری است .
مدیر کل زندانهای استان با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون رشادت ها و ایثارگری‌های رزمندگان، شهدا و آزادگان است مطرح کرد: همه ما مسئولان باید با پاسداشت مقام والای این عزیزان قدردان از خودگذشتگی آنان باشیم .
در این مراسم عباسپور همکار بازنشسته آزاده نیز با خاطره گویی از دوران اسارت، گوشه ای از سختی ها و رنج های چندین سال‌ اسارت خود را بازگو نمود.
در پایان مراسم مدیرکل زندانهای استان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی نقدی از رشادت ها و فداکاری های این عزیز آزاده تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha