بهره‌مندی از ظرفیت‌ زمین‌های وقفی درجهت اشتغال زندانیان

مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی به منظور بهرمندی از ظرفیت های اداره اوقاف وامور خیریه با حجت الاسلام والمسلمین حسینی مدیر کل اوقاف دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل زندانهای استان آذربایجان شرقی، محمد جوادی مدیرکل زندانهای استان در راستای ارتقاء سطح تعامل و همکاری های فی مابین با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با حجت الاسلام حسینی مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان دیدار و گفتگو کرد.

بهره‌ مندی از ظرفیت‌ زمین های وقفی جهت اشتغال زندانیان

در این دیدارمدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی با قدردانی از تعاملات اداره کل اوقاف وامور خیریه استان،گفت: یکی از ارگانهای مهم وتاثیرگذاردر امر اصلاح وتربیت مددجویان ، سازمان اوقاف وامورخیریه است که با تعامل و مشارکت در زمینه برنامه ها فرهنگی و قرآنی می تواند زمینه بروز و توسعه آسیب را کاهش دهد.

مدیر کل زندانهای استان در ادامه استفاده از ظرفیت‌ زمین های وقفی جهت اشتغال زندانیان را مهم عنوان کرد وافزود : یکی از ارگانهای مهم وتاثیرگزاردر امر اصلاح وتربیت مددجویان ، سازمان اوقاف وامورخیریه است که با تعامل و مشارکت در اهدای زمین های وقفی جهت اشتغال زندانیان ، می تواند زمینه بروز و توسعه آسیب را کاهش دهد.

مدیرکل زندانهای استان در ادامه به فعالیت های فرهنگی وقرانی در زندانهای استان اشاره کرد واظهارداشت: مددجویان محبوس در زندانها، استقبال خوبی از فعالیت های فرهنگی وقرانی دارندکه بیش از 2300 مددجوی حافظ قرآن از یک جزء تا 30 جزء در سطح زندانهای استان فعالیت می کنند.

وی در پایان خواستار ایجاد تفاهم نامه جهت گسترس فعالیت ها ی فرهنگی و قرآنی را شد

حجت الاسلام والمسلمین حسینی مدیر کل اوقاف وامور خیریه نیز در ادامه اشاره ای به اقدامات سازمان اوقاف وامور خیریه استان کرد و آمادگی خود را برای توسعه همکاری‌های مشترک و همچنین اجرای طرح های حمایتی از زندانیان و خانواده‌های آنان اعلام کرد.

وی در ادامه به تعاملات وهمکاری های گذشته اشاره کرد و پیرامون افزایش تعاملات وکمک های موردنیاز در خصوص گسترش فعالیت های مذهبی وقرانی در زندانها قول مساعد داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha