کلاسهای آگاهسازی کارکنان در زندان یاسوج

با حضور دادستان نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یک دوره آگاهسازی قضایی ویژه کار کنان یگان حفاظت در زندان یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد، سرهنگ دوم سیاوش صمدی فرمانده یگان حفاظت زندان های استان با بیان این مطلب افزود: در این کلاس آموزشی دادستان نظامی استان به موضوعات مختلف نظم و امنیت و مواردی از آئین نامه های نیرو های مسلح بیان نموذ.

وی از پرداختن به موضوعاتی چون فرار از خدمت، اهانت به مافوق و مادون، عدم ارتباط با زندانیان و خانواده های آنان، عدم انتقال اشیاء ممنوعه و گوشی به داخل زندان، جدی گرفتن آموزش نیروها را از موضوعات عنوان شده در این دوره ی آموزشی بیان نمود.
فرمانده یگان حفاظت زندان های استان در این دوره ی آموزشی که با حضور کارکنان کادر و وظیفه زندان مرکزی و کانون اصلاح و تربیت برگزار شده بود نظارت دائم را عاملی برای پیشگیری از وقوع جرایم برشمرد و تصریح کرد: نیروهای یگان حفاظت پاسداران امنیت و نظم در مراکز ندامتگاهی بوده که خود را می بایست از هر گونه لغزشی مصون بدارند.

در این دوره ی آموزشی دادستان نظامی استان و فرمانده یگان حفاظت ضمن بیان مطالب قانونی و امنیتی خواستار عمل به موارد معنونه شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha