اولین دوره مسابقات آزاد مهارت زندانیان دراستان سمنان برگزار خواهد شد

امید کهربایی با اشاره به برگزاری مسابقات آزاد زندانیان در استان سمنان،گفت: این مسابقات در حوزه های مختلف حرفه آموزی در زندان های استان سمنان برگزار و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، امید کهربایی با اشاره به برگزاری مسابقات آزاد مهارت زندانیان در استان سمنان،گفت: با توجه به اهمیت حرفه آموزی و ایجاد اشتیاق برای کار و حرفه آموزی مسابقات کشوری برنامه ریزی شده است که در استان سمنان نیز این مسابقات در دومرحله اجرا خواهد شد.

کهربایی با بیان اینکه این مسابقات به صورت شهرستانی و استانی در زندان های استان اجرا خواهد شد، تصریح کرد: این مسابقات طی یک تفاهم نامه ای کشوری با سازمان فنی حرفه ای برنامه ریزی شده است که در استان سمنان نیز این مسابقه با همکاری خوب سازمان فنی و حرفی قرار است به اجر در بیایید.

مدیرکل زندانهای استان سمنان با اشاره به اینکه این مسابقات در مردادماه اجرا خواهد شد، افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته بیش از ده درصد از مهارت آموزان زندانی استان سمنان در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مسابقات در ابعاد مختلفی صورت می گیرد، خاطر نشان کرد: مسابقات پیش رو در حوزه های فناوری اتومبیل، برق ساختمان، جوشکاری، آرایشگری، خیاطی، چرم دوزی، قالی بافی و... بوده و برگزار می گردد.

کهربایی با اشاره به اینکه راه یافتگان هر رشته از شهرستان به مسابقات استانی دعوت خواهند شد، افزود: بعد از اجرای مسابقات استان نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha