حمید اسدی «معاون قضایی، اجرای احکام و امور مجلس» سازمان زندان‌ها شد

حمید اسدی ازسوی رئیس سازمان زندان‌ها به عنوان «معاون قضایی، اجرای احکام و امور مجلس» این سازمان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌های و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها طی حکمی حمید اسدی را به عنوان «معاون قضایی، اجرای احکام و امور مجلس» این نهاد منصوب کرد.

در متن حکم رئیس سازمان زندان‌ها آمده است:

جناب آقای حمید اسدی سمسانی، با سلام و تحیت. نظر به تعهد، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت "معاون قضایی، اجرای احکام و امور مجلس سازمان" منصوب می‌شوید.

ضرورت ارتباط نزدیک و تنگاتنگ سازمان زندان‌ها با دستگاه قضایی کشور به منظور حسن اجرای ضوابط و مقررات حقوقی و قضایی، اهمیت برنامه‌ریزی دقیق و جامع و همچنین سیاست‌های سازمانی در جهت کاهش جمعیت کیفری زندانها در حدود شرح وظایف و اختیارات مصوب را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی موجود و عنداللزوم اصلاح آنها، با تعامل، همکاری و هماهنگی معاونین و مدیران سازمان نسبت به تحقق و اجرای سیاست‌های ابلاغی مصوب ریاست محترم قوه قضاییه اقدام لازم معمول و در جهت اهداف عالیه نظام زندانیانی بر مبنای آموزه‌های دینی و روش‌های علمی در دوره تحول و تعالی در راستای سند تحول قضایی در کسب حداکثر بهره‌وری و نهادینه شدن روش‌های نوین علمی، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر نظام زندانیانی اسلامی باشیم.

موفقیت روز افزون جنابعالی را در این مسئولیت خطیر و خدمت هرچه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند سبحان مسئلت دارم.»

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha