دیدار مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی با مددجویان کانون اصلاح وتربیت

مدیر کل زندانهای استان آذربایجان شرقی با حضور در کانون اصلاح وتربیت با مددجویان دیدار و در مراسم عزداری آنها شرکت نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی جوادی مدیر کل زندانهای استان در این دیدار ضمن استماع مشکلات مددجویان ،در مراسم عزاداری سرور وسالار شهیدان امام حسین علیه السلام که در حسینه کانون واصلاح وتربیت استان در حال برگزاری بود شرکت کرد.

دیدار مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی با مددجویان کانون اصلاح وتربیت

در این مراسم  مدیر کل زندانهای استان ضمن تسلیت ایام محرم بر فلسفه قیام امام حسین علیه السلام پرداخت کرد وافزود:از فرصت ایام عزاداری اباعبدالله استفاده کنیم به معارف اهل بیت به خصوص امام حسین آگاهی بیشتری پیدا کنیم و از امام حسین مدد بگیریم که در راهشان ثابت قدم باشیم.

وی توجه به ولایت پذیری را از مسئله های مهم قیام امام حسین (ع) عنوان کرد و گفت: باید به این مهم واقف باشیم که قیام کربلا احیای اسلام ناب محمدی و احیای امربه معروف ونهی ازمنکر بود بنابراین تلاش کنیم فلسفه قیام کربلا درست تبیین شود و در گرد و غبار ناآگاهی‌ها گم نشود.

مدیر کل زندانهای استان در ادامه افزود:برپایی روضه و عزاداری برای حضرت سیدالشهداء (ع) و زنده نگه داشتن قیام خونین عاشورا و معرفت افزایی نسبت به راه و مکتب امام حسین (ع) یکی از مهم‌ترین آموزه‌های این ایام است که باید با رونق بخشیدن به برپایی این مراسم‌ها برای تبیین این واقعه خونین و عبرت آموز برنامه ریزی داشت

 جوادی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) برای اقامه نماز شهید شد افزود: امام حسین (ع) در بحبوحه جنگ نماز را فراموش نکرد و  با علنی خواندن نماز خواست اعلام کند که برای اقامه نماز شهید شدیم و هیچ کاری نمی تواند مانع اقامه نماز شود.

در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین علیمددی رئیس اداره فرهنگی زندانهای استان به سخنرانی پرداخت ومراسم با مدیحه سرای وروضه خوانی وسینه زنی پایان یافت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha