حضور جهادی جامعه پزشکان جهادگر در زندان مرکزی گرگان

با حضور جهادی پزشکان در زندان گرگان 50نفر از زندانیان بیمار تحت درمان قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان گلستان، با نیت استفاده حداکثری از توانمندی و ظرفیت های بخش های مختلف در تعاملی هم سو با گروههای جهادی که خدماتی سترگ را برای فرد فرد جامعه صورت می دهند ، با تلاش و پیگیری مستمر مدیرکل زندانهای استان گلستان و همیاری بسیج جامعه پزشکی استان برگی دیگر از حضور پزشکان متخصص جهادی در فرایندی تحت عنوان" طلیعه سلامت" در زندان مرکزی  با حضور پزشکان  متخصص جراحی عمومی وداخلی ،  دندانپزشکان وزنان وزایمان در زندان مرکزی گرگان حضور یافتند.

ابوالفضل بزازان معاون سلامت و اصلاح وتربیت اداره کل زندانهای گلستان ضمن تقدیر وتشکر از حضور پزشکان جهادی گفت: در سال جاری مرحله چهارم از حضور جهادگران سلامت در زندان مرکزی گرگان میباشد و جهاد خدمت در راه خدا به نیت آسودگی خیال و شادی آسیب دیدگان اجتماعی لذت بزرگی است. افرادی که چنین جهادی را عهده دار هستند یقیناً مورد لطف و عنایت ویژه باریتعالی قرار دارند.

وی افزود: در این حرکت جهادی ، تعداد 50 نفر  ویزیت شدند که از این تعداد 21 نفر دندانپزشکی و24 نفر جراحی عمومی و زنان وزایمان 5 نفر بودند.مرحله چهارم از حضور پزشکان جهادی در رندان در ماه محرم امسال ثبت گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha