رییس کل دادگستری استان از زندان سیرجان بازدید کرد

عصر امروز شنبه بیست و دوم مردادماه حجت الاسلام حمیدی رییس کل دادگستری در معیت سید مجتبی حسینی مدیرکل زندانهای ،جمعی از معاونین ،دادستان و رییس دادگستری از کلیه قسمت های زندان بازدید و از نزدیک با مددجویان دیدار نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمان، عصر امروز شنبه بیست و دوم مردادماه حجت الاسلام حمیدی رییس کل دادگستری در معیت سید مجتبی حسینی مدیرکل زندانهای ،جمعی از معاونین ،دادستان و رییس دادگستری از کلیه قسمت های زندان بازدید و از نزدیک با مددجویان دیدار نمود.

حجت الاسلام حمیدی ضمن تقدیر از خدمات انجام شده در ندامتگاه سیرجان وضعیت بهداشتی، درمانی و معیشتی زندانیان را خوب و مطلوب ارزیابی کرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان از آزادی 189 مددجوی زندان های استان با تلاش شوراهای حل اختلاف خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی همچنین در این بازدید یادآور شد: زندان سیرجان  تا پایان تیرماه نسبت به مدت مشابه سال قبل  ۷ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به ایجاد مصالحه در 954 پرونده در شعب حل اختلاف ویژه زندان های استان طی چهار ماهه امسال بیان کرد: از ابتدای تشکیل شورای حل اختلاف ویژه زندان سیرجان (سال ۱۳۹۹) با تلاش اعضا و دبیران این شعبه ۱۱۵ پرونده با صلح و سازش و آزادی زندانیان مختومه شده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با تاکید بر این مطلب که وضعیت بهداشتی، درمانی و معیشتی زندانیان خوب و مطلوب ارزیابی می شود، تاکید کرد: کاهش جمعیت کیفری زندان ها همواره در دستور کار قرار دارد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha