معاون رئیس جمهور از اندرزگاه نسوان زندان کرمان بازدید کرد

دکتر خزعلی معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری از اندرزگاه نسوان زندان کرمان بازدید کرد و از پیگیری و تخصیص اعتبار جهت رفع مسائل مربوط به زنان زندانی زندان کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان کرمان، دکتر خزعلی معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری به همراه بحر آسمانی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، سیدمجتبی حسینی مدیرکل زندان‌های استان؛ ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان زن، از قسمت‌های مختلف اندرزگاه نسوان (کارگاه‌های اشتغال، سالن ورزشی و مهدکودک) بازدید کرد.

دکتر خزعلی ضمن استماع درخواست مددجویان و تأکید بر پیگیری درخواست‌ها و نامه‌های زندانیان تا حصول نتیجه گفت: طی مکاتبه و درخواست مدیر کل زندانهای استان کرمان درمصوبات هیات دولت اعتبار قابل توجه ای برای اشتغال و حرفه آموزی زنان، تجهیز سالن ورزشی اندرزگاه نسوان، تجهیز مهدکودک و رفع مسائل مربوط به زنان زندانی در سفر استانی رئیس جمهور در نظر گرفته شد که مبلغ آن به زودی اعلام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی در اندرزگاه نسوان زندان مرکزی و تأکید بر حمایت خانواده زندانیان اظهار داشت: سلامت زنان که محور خانواده می‌باشند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که مسئولین زندان تلاش می‌کنند با آموزش‌های لازم زمینه بازگشت سعادتمندانه این زنان به فضای خانواده را فراهم کنند.

دکترخزعلی به نقش محوری زنان در خانواده اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام رییسی ریاست محترم جمهور نیز تاکید براصلاح نقش زنان در جامعه و برگشت سلامت به زنان و محفوظ بودن آنها از آسیب ها را دارد.

در این بازدید بتول نامجو مشاور امور بانوان اداره کل زندان‌های استان، محمد رضا پرناک مدیر زندان مرکزی و مسئولین زندان و اندرزگاه نسوان حضور داشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha