بازدید تیم ارزیابی کننده دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندان های کشور از منطقه 2 آموزشی همدان

تیم ارزیابی کننده دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندان های کشور در سفر دو روزه خود به استان همدان از منطقه 2 آموزشی همدان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان ، با عنایت به اهمیت و جایگاه فعالیت های آموزشی و پژوهشی در تحقق اهداف  و اولویت های سازمانی  ،تیم ارزیابی کننده از سوی سازمان متشکل از شاهرخ محبی رئیس  گروه  آموزش به همراه زینب زنجیره ای کارشناس  آموزش و زهرا کریمانه ای کارشناس پژوهش سازمان زندان های کشور از منطقه 2 آموزش همدان بازدید و بخش های مختلف این مجموعه را مورد ارزیابی قراردادند.

در این بازدید هیات بازدید کننده کلیه اماکن و فضای فیزیکی منطقه  آموزشی  وسوابق فعالیتهای آموزشی و پژوهشی  ومیزان کمیت و کیفیت اجرایی شدن برنامه های  آموزش کارکنان  در شرایط کرونایی حاکم بر کشور را مورد ارزیابی قرار دادند.

 در ادامه این سفر دو روزه  جلسه ای نیز در خصوص عملکرد آموزش و پژوهش منطقه دو همدان با حضور ذوالفعلی نژادمدیرکل زندان های همدان،محمدجعفری رابط آموزشی زندان های کردستان ، محمدرحمتی رابط آموزشی زندان های استان  کرمانشاه ،هیات ارزیابی کننده مرکز آموزش سازمان زندان های کشور، زهرا کیان پور سرپرست سابق مرکز آموزش و پژوهش منطقه2، سمیرا کریمی  ومهدی بهرامی کارشناسان آموزش منطقه 2 همدان در محل دفتر مدیرکل  زندان های همدان برگزار شد.

 ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان های همدان به کیفی بودن آموزش در سازمان زندان های کشور اشاره و این مهم را مورد تاکید قرارداد.

مدیرکل زندان های با بیان اینکه آموزش و پژوهش از مهمترین ضرورت‌های سازمان است که نیاز به حمایت و تقویت  مستمر داردگفت :

آموزش به عنوان موتور توسعه و پیشرفت هر سازمان و برگزاری دوره های منظم آموزشی را در اولویت برنامه های توانمند سازی کارکنان خواستار شد ،به طوری که آموزش کارکنان زندان ها باید به روز باشد و کارکنان ،آموزش را در اولویت برنامه ها و فعالیتهای خود قراردهد.

وی ضمن تشریح اهمیت نقش آموزش و ارتقاء سطح دانش کارکنان  بر لزوم ارائه آموزش‌های کیفی  و کاربردی برای توانمندسازی کارکنان تاکید و انجام فعالیت های پژوهشی را به عنوان گام مهمی در راستای تحقق اهداف وبرنامه های سازمان قلمداد کرد.

رئیس گروه آموزش سازمان زندان های کشور به بیان اهداف و سیاست‌های کلی دفترآموزش در آینده پرداخت و از کارکنان مناطق آموزشی خواست با همکاری بیش از پیش دفتر آموزش و پژوهش را در این امر یاری کنند.

وی افزود : امیدوارم با تعامل بیشتر و توان مضاعف نسبت به گذشته بتوانیم با همکاری  کارکنان وروسای مناطق آموزشی و پژوهشی کشور موجبات ارتقاء سطح آموزشی و پژوهشی سازمان را فراهم کنیم.

در  پایان جلسه  هر یک از اعضای حاضر در جلسه به بیان نظرها ، پیشنهادها ، مسایل و مشکلات موجود در مناطق آموزشی پرداختند وخواستار حل این مشکلات شدند.

 انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha