بازدید مدیرکل زندانهای خوزستان از کانون اصلاح و تربیت اهواز

مدیرکل زندانهای خوزستان در ادامه بازدید های دوره ای خود از زندانهای تابعه استان، عصر 9 مرداد با حضور در کانون اصلاح و تربیت اهواز، از بخشهای مختلف این موسسه تادیبی و تربیتی بازدید نمود و از نزدیک روند اقدامات جاری در این کانون را بررسی نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای خوزستان، در این بازدید که با همراهی معاون اداری مالی زندانهای استان، رئیس حفاظت اطلاعات اداره کل و مسئول  بودجه زندانهای خوزستان انجام پذیرفت، غلامرضا روشان از واحدهای خوابگاهی بازدید و با توضیحات خسروی معاون مرکز، در جریان اقدامات و برنامه های این مؤسسه کیفری قرار گرفت.

مدیرکل زندانهای خوزستان همچنین در محل خوابگاه ها با مهرجویان از نزدیک دیدار و ضمن گفتگوی صمیمانه با آنان، توصیه کرد که از فرصت نگهداری در کانون برای تامل در خصوص مافات عمل و ندامت و تنبه بهره گیری کنند.

وی همچنین به مسئولین کانون گفت: روش و فرایند نگهداری و خدمات اصلاحی و تربیتی برای مهرجویان متفاوت است و آنان باید تحت تعلیمات جداگانه قرار گیرند تا بتوانند بازگشت سعادتمندانه ای را به جامعه داشته باشند.

مدیرکل زندانهای خوزستان بر ضرورت اقدامات و برنامه های ارزش محور در کانون تاکید کرد و گفت: زندانیان جوان می بایست در غالب طرح دوست آسمانی ، با شهدا آشنا و از ظرفیت تربیتی و انسان ساز شهادت و رشادت برای اصلاح اندیشه  استفاده کنند .

غلامرضا روشان در ادامه بر ضرورت هنجار پذیر و اجتماعی سازی مهرجویان هم تاکید نمود و گفت: تشکلهای شورائی برای کانون اصلاح و تربیت راهکاری مناسب جهت آشنائی با زندگی اجتماعی و فهم حقوق و تکالیف متقابل در زندگی جمعی است  که میبایست بصورت کیفی و سازمان یافته و مبتنی بر روانشناسی در دستور کار مجموعه کانون قرار گیرد.

انتهای خبر/.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha