همزمان با آغاز ماه محرم 25 نفر از مددجویان زندان رجایی شهر آزاد شدند
حضور قضات در زندان رجایی شهر

همزمان با آغاز ماه محرم و با حضور مستمر قضات مراجع قضایی در زندان رجایی‌شهر و دیدار با مددجویان، زمینه آزادی و مرخصی 50 نفر از آنان فراهم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان تهران، مدیر زندان رجایی شهر گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون مسئولان قضایی و قضات با حضور در اندرزگاهها و ملاقات با مددجویان به درخواست آنان رسیدگی و دستورات لازم جهت حل مشکلات آنان در برخورداری از ارفاقات قانونی را صادر نموده اند.  

عزیزی گفت: قضات و کارشناسان واحد اجرای احکام زندان با بررسی پرونده های مددجویان واجد شرایط، به منظور آزادی آنان از راهکارهای قانونی تخفیف مجازات، اعطای مرخصی و مرخصی پایان حبس استفاده می نمایند.

وی در ادامه افزود: پشتکار مسئولین و کارشناسان قضایی جهت پیشبرد اهداف سازمانی در واگذاری تسهیلات به مددجویان، نشان دهنده توانمندی آنان در عرصه اصلاح و تربیت و خدمت رسانی به زندانیان و خانواده هایشان است.

شایان ذکر است از تعداد 50 نفر مددجوی آزاد شده تعداد 25 نفر از واجدین شرایط به مرخصی از 5 تا 15 روز اعزام و 25 نفر از طریق گذشت شاکی، مرخصی منجر به آزادی، قرار وثیقه، پایان حبس و... آزاد و به کانون خانواده بازگشته اند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha