پنج مددجوی جرائم غیرعمد از زندان‌های هرمزگان آزاد شدند

مدیرکل زندان های هرمزگان گفت: همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداللّه الحسین(ع) پنج نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با اجرای پویش مردمی «نذر ماندگار» از زندان های استان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل زندان های هرمزگان، مصطفی کیشانی با اعلام این خبر افزود: بدهی این افراد بیش از یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بود که به همت خیران نیک اندیش و عاشقان حضرت سیدالشهدا (ع) و با مشارکت ستاد دیه استان، مبلغ مورد نظر تأمین شد.

وی ادامه داد: پویش نذر ماندگار به مدت ۲ سال است که همزمان با ماه محرم در هرمزگان اجرا می شود و در این پویش از جامعه روحانیت، پیرغلامان حضرت اباعبداللّه الحسین (ع)، مداحان، واعظین، اعضای بسیج حقوقدانان، هنرمندان، معتمدان محلی و دیگر اقشار تأثیرگذار جامعه خواسته شده است با ترویج فرهنگ ایثار و گذشت و تشویق مردم به مشارکت در این امر خداپسندانه برای آزادی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد همکاری کنند.

مدیرکل زندان های استان اضافه کرد: ۲۷ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی ۳۱۲ میلیارد ریال درزندان های هرمزگان تحمل حبس می کنند که برای آزادی و بازگشت به آغوش خانواده‌هایشان چشم انتظار کمک های خیران هستند.

مردم و خیران می توانند برای مشارکت در آزادی زندانیان کمک های  خود را به شماره حساب های ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۶۷۰۶ بانک ملی ، شماره حساب ۱۴۰۰۵۲۳۸۱۴۳ بانک مسکن و شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۳۴۵۴۸۲۷۴۸ بانک مسکن به نام ستاد دیه استان هرمزگان  اهدا کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha