بازدید مدیرکل زندانهای استان خوزستان از زندان بهبهان

در راستای نظارتهای راهبردی و میدانی و پیگیری روند اجرای اولویتهای دهگانه سازمانی در زندان های تابعه، مدیرکل زندانهای خوزستان نیمه شب 21 مرداد، از زندان بهبهان بازدید نمود. با انجام این بازدید میدانی ، مدیرکل جدید زندانهای خوزستان که از اوائل مرداد کار خود را در این استان آغاز نموده است ؛ از تمامی زندانهای تابعه استان یک دوره بازدید بعمل آورده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای خوزستان، جمعه شب 21 مرداد ، مدیرکل زندانهای استان بدون اطلاع قبلی با حضور در زندان بهبهان،  از بخشهای مختلف این مؤسسه کیفری بازدید کرد.

غلامرضا روشان در این بازدید  دو ساعته در اندرزگاه های مختلف  حضور یافت و از نزدیک با زندانیان بطور صمیمانه دیدار نمود و ضمن استماع درخواستها و مشکلات، دستورات لازم را پیرامون رسیدگی به موارد مطرح شده به مسئولین زندان ابلاغ کرد.

وی در خاتمه این بازدید ، با تشکر از تلاش و اهتمام همکاران در زندان بهبهان، وضعیت ارایه خدمات و  نگهداری  زندانیان را علی رغم فرسوده و محدود بودن بافت ندامتگاه مطلوب ارزیابی نمود و گفت: از جمله اولویتهائی  که برای زندان بهبهان باید در دستور کار قرار گیرد، مقوله شتاب بخشی به روند پروژه ساخت زندان جدید این شهرستان است که تا کنون حدود 20 درصد نیز پیشرفت داشته است.

گفتنی است با انجام بازدید مدیرکل جدید زندانهای خوزستان از زندان بهبهان که از اوائل مرداد ماه در این مسئولیت آغاز بکار نموده است ، وی یک دوره کامل از 11 مؤسسه کیفری تابعه این استان بازدید نموده است. مراکزی همچون زندان سپیدار و زندان آبادان دو نوبت مورد بازدید   قرار گرفته اند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha