مدیرکل جدید زندان‌های استان قزوین منصوب شد

فرهاد بهرامی با حکم رئیس سازمان زندان‌ها به عنوان مدیرکل جدید زندان‌های استان قزوین معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در حکمی «فرهاد بهرامی» را به عنوان مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین منصوب کرد.

در متن حکم رئیس سازمان زندان‌ها آمده است:

«با سلام و تحیت. نظر به تعهد، تجارب و سوابق جنابعالی در عرصه زندانبانی به موجب این حکم به سمت "مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین" منصوب می‌شوید.

اجرای احکام قضایی همزمان با اصلاح و تربیت مجرمین و بزهکاران و فراهم ساختن بستر و زمینه لازم برای بازگشت سالم و شرافتمندانه آنان به آغوش خانواده ازجمله اهداف مهم و بنیادی سازمان بوده که دسترسی به آن مستلزم برنامه‌ریزی جامع و اصولی بر مبنای فرهنگ انسان‌ساز و تعالی‌بخش اسلام، بهره‌گیری از تمام امکانات و نیز همکاری و هماهنگی همه‌جانبه با مدیران و مسئولان ستادی سازمان و مسئولین محترم قضایی و اجرایی استان و جلب حمایت آنان خواهد بود. انتظار است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود تمام تلاش و اهتمام همه‌جانبه خود را در جهت سالم‌سازی هرچه بیشتر زندان‌ها از طریق تفکیک و طبقه‌بندی زندانیان، ایجاد زمینه‌های حرفه‌آموزی و اشتغال، ارتقاء سطح فرهنگ و بهداشت آنان و نظارت بر حسن اجرای قوانین، دستورالعمل کرامت زندانیان و آیین‌نامه اجرایی زندان‌ها به کار بسته تا انشاء ا.. نسبت به تحقق فعالیت‌های ابلاغی مصوب ریاست محترم قوه قضائیه اقدام لازم معمول و در جهت اهداف عالیه نظام زندانبانی برای بهبود شرایط موجود زندان‌ها بر مبنای روش‌های علمی در دوره تحول و تعالی در راستای سند تحول قضایی شاهد شکوفایی هر چه بیشتر نظام زندانبانی اسلامی باشیم.

موفقیت روز افزون جنابعالی را در این مسئولیت خطیر و خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند سبحان مسئلت دارم.»

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha