سفر یک روزه مدیرکل زندانهای  اصفهان به غرب استان

همزمان با روز تاسوعای حسینی مدیرکل زندانهای استان از زندان های غرب  استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،همزمان  با تاسوعای حسینی،بابایی  مدیر کل به همراه امینی  معاون  اداری و مالی زندان های استان با سفر  به غرب استان از زندان های گلپایگان و شهرستان خوانسار بازدید کردند.
وی در این سفر یک روزه با حضور در زندان شهرستان خوانسار از نزدیک وضعیت مختلف زندان را بررسی و با مددجویان  دیدار و گفتگو و سپس همنوا با آنان در عزای سرور و سالار شهیدان به سوگ نشستند.
مدیر کل زندان های استان در ادامه در خصوص استفاده بهینه مددجویان  از مراسم عزاداری هیئات مذهبی شهرستان دستورات لازم را اعطا کرد.
وی سپس به همراه معاون اداری مالی و سرپرست زندان شهرستان در مراسم عزاداری  سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) که توسط هیئات مذهبی شهرستان برگزار شده شرکت و با برخی مسئولین شهرستان من جمله فرماندار،دستگاه قضایی و حوزه علمیه نیز دیدار و در خصوص احداث زندان جدید گفتگو کرد.
بابایی در ادامه این سفر از مرکز توانبخشی معلولین ذهنی  خوانسار نیز بازدید که موجب دلگرمی کارکنان و تقویت روحیه مددجویان این مرکز گردید.
در ادامه این سفر ودر عصر تاسوعای حسینی نیز مدیرکل ‌و همراهان وی از زندان شهرستان گلپایگان نیز بازدید و با برخی مسئولین قضایی این شهر نیز دیدار و گفتگو کرد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha