نشست صمیمی رئیس زندان نایین با سربازان وظیفه

رئیس زندان نائین به منظور بررسی وضعیت رفاهی ، آموزشی و استماع درخواست ها و پیشنهادهای سربازان وظیفه با آنان به گفتگو نشست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان؛ در راستای اولویت های ۹ گانه یگان حفاظت سازمان زندانها و الویت چهارم " ارتقا خدمات معیشتی و ایحاد فضای نشاط و ارتقا سطح روحیه و امور رفاهی کارکنان وظیفه " نشست صمیمی با حضور رئیس زندان وواحدهای  نظارتی با پرسنل وظیفه برگزار گردید.

رمضانی رئیس زندان نایین در دیدار با سربازان ضمن عرض تسلیت شهادت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش، گفت: دوران خدمت در زندان، دوران عبرت آموزی و تجربه اندوزی برای شماست.

وی تصریح کرد: بخش مهمی از اهداف سازمانی اعم از؛ تامین امنیت پایدار در زندان ها بر عهده عوامل سخت کوش یگان حفاظت و سربازان وظیفه بوده و مستلزم تیزهوشی و داشتن توجهی آگاهانه است.

رئیس زندان با اشاره به ضرورت توانمندی و برنامه ریزی برای سربازان و رعایت حقوق آنان در دوران سربازی گفت: جدیت سربازان در انجام امور محوله، رعایت نظم و انضباط، داشتن حس وظیفه شناسی، ایمان، تعهد، مسوولیت پذیری و رعایت ادب و اخلاق را از خصایص یک سرباز نمونه برشمرد و توجه بیش از پیش به وضعیت سربازان و مراقبت از آنان را از وظایف قانونی و شرعی مسئولین دانست.

در پایان ۵ نفر از سربازان ساعی و فعال در امور فرهنگی با اهدای لوح و کارت هدیه مورد تشویق قرار گرفتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha