مشکلات کار آفرینان در زندان باید سریعا بر طرف گردد/ اصلاح و تربیت زندانی با ایجاد کار در زندان

مدیر کل زندان های استان سمنان در بازدید از پروژه های عمرانی زندان شاهرود، گفت: پروژه ساخت بند نسوان در شاهرود در دست اقدام است که با ایجاد فضای مستقل برای بند نسوان در زندان شاهرود اتفاقات بسیار ارزشمندی رقم خواهد خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سمنان، امید کهربایی مدیر کل زندان های استان سمنان در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی در جمع خبرنگاران، گفت: پروژه های عمرانی متعددی در استان سمنان در حال اجرا است که در تلاش هستیم بتوانیم با اعتبارات سال جدید به اتمام برسانیم.

کهربایی با اشاره به اینکه پروژه ساخت بند نسوان در زندان شاهرود در دستور کار اداره کل است، تشریح کرد: پروژه بند نسوان در زندان شاهرود از اهمیت خاصی برخوردار بوده و با ایجاد همچین فضایی اتفاقات خوبی در زندان رقم خواهد خورد.

مدیر کل زندان های استان سمنان در بازدید از کارگاه ساخت موزایک زندان شاهرود، بیان کرد: ایجاد فضای کار برای زندانیان هم برای کارآفرینان در آمد زا خواهد بود هم برای زندانی و خانواده زندانی ودر همین میان کمک زیادی به اصلاح زندانی خواهد کرد.

وی با اشاره به نیاز به گسترش بیشتر کارگاه ها در سطح زندان ها ، خاطر نشان کرد: هرچه فضای کارگاهی بیشتر باشد زندانیان بیشتر در آن مشغول به کار می شوند و با یادگیری حرفه بعد از اتمام محکومیت دیگر در راه اشتباه گذشته خود قدم بر نمی دارند.

مدیرکل زندان های استان سمنان از مشکلات احتمالی کارگاه موزایک سازی از پیمانکار جویا شد، و بیان کرد: مشکلات باید از سوی ما و رئیس زندان به سرعت رفع گردد تا هم تولید بیشتری صورت پذیرد و هم فضای اشتغال گسترش پیدا نماید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha