معاون جدید اداری و مالی اداره کل زندان‌های کرمان منصوب شد

مراسم تکریم مهندس امـانی و معارفه محمدرضا مفیـدی، امروز صبح ۱۹ مردادماه، با حضور مدیرکل زندان‌های استان کرمان، معاونین و رؤسای ستادی اداره کل، مدیر و رؤسای زندان‌های استان و جمعی از کارکنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان کرمان، در شورای اداری امروز ۱۹ مردادماه مراسم تکریم مهندس امـانی و معارفه محمد رضا مفیـدی سرپرست معاونت اداری و مالی اداره کل برگزار گردید.
 در این مراسم مدیرکل زندان‌های استان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه مهندس امانی در سمت معاون مالی و اداری این اداره کل، طی ابلاغی  محمد رضا مفیدی را به عنوان سرپرست جدید این معاونت منصوب کرد.
وی با بیان اینکه مطالبه‌گری حق مردم است و مسوولان باید خود را در مقابل مردم پاسخگو بدانند، به وظایف مهم معاونت اداری و مالی پرداخت و گفت:  از اولویت‌های این معاونت، دنبال کردن بخشی از سند قضایی، نظم و انضباط مالی، شناسایی مسائل و مشکلات منابع انسانی، ارائه راهکارهای مناسب در جهت رفع مشکلات کارکنان، پرورش نیروی انسانی، شایسته‌سالاری در منابع انسانی، جذب و نظارت بر مصرف اعتبارات، اجرای مقررات و آیین‌نامه‌های مالی و محاسباتی، حضور پررنگ در زندان‌ها و نشست با پرسنل خدوم این مجموعه برشمردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha