جلسه شورای اداری زندان های استان برگزار شد

جلسه شورای اداری زندان های استان با حضور مدیر کل زندانها ،معاونین،روسای ستادی اداره کل ،مدیر و روسای زندان های تابعه در سالن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اداره کل زندان ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان، سید مجتبی حسینی ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورا با اشاره به اولویت های ده گانه سازمان زندان های کشور و تاکید بر اشتغال مددجویان گفت: در کنار امنیت ،حرفه آموزی و اشتغال زندانیان در جهت باز پروری مددجویان از اولویت های مهم سازمان بوده و باید زمینه توانمند سازی زندانیان را جهت حضور مجدد آنان در جامعه فراهم کرد.
در بخش دیگری مدیر کل زندان های استان نکاتی را در خصوص بهداشت و درمان، فعالیت های عمرانی، اشتغال و حرفه آموزی، جذب خیرین پرداخت و گفت: این اقدامات از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید توجه خاصی به آنها شود.
وی از سفر قریب الوقوع رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به کرمان اشاره نمود و افزود: امیدواریم که حضور حضرات در استان باعث خیر و برکاتی باشد که بتوان در جهت اصلاح و تربیت زندانیان گامهای استوار و موثرتر برداریم.
در ادامه طبق دستور جلسه مهندس افضلی رئیس اداره فنی و عمرانی اداره کل به بیان گزارشی از فعالیت های عمرانی زندان ها از جمله اعتبارات جذب شده از سوی اداره کل و زمان افتتاح پروژه های نیمه تمام پرداخت.
 غلامرضا عبدلی نژاد مسئول  اداره اشتغال و حرفه آموزی نیز ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های مدیر کل به ارائه ی گزارشی از عملکرد  اشتغال زندانیان در هر زندان و میزان اعتبارات و  تسهیلات اشتغال برای کارآفرین ها در بخش خصوصی و برنامه های پیش رو تا برای پایان سال پرداخت.
همچنین در این مراسم، معاونین، روسای ستادی، مدیر و روسای زندان های استان با اهدا لوح تقدیر وهدایا انتخاب سید مجتبی حسینی را به عنوان مدیر برتر کشوری از سوی ریاست قوه قضاییه به ایشان تبریک گفته و از برنامه ریزی، سیاست گذاری و تدابیر وی برای برقراری آرامش و ایجاد انگیزه مضاعف در روحیه کارکنان زندان های این استان تقدیر کردند.
در ادامه با اهدا لوح تقدیر از سوی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اشتغال سازمان زندان های کشور از پرویز سلیمانی معاون سلامت،اصلاح و تربیت اداره کل، محسن میرشکاری مسئول وقت اشتغال و حرفه آموزی، غلامرضا عبدلی نژاد و محمد یزدانی کارشناسان اشتغال و حرفه آموزی تقدیر به عمل آمد.
شایان ذکر است: از زحمات مهدی ولی اختیار آبادی رئیس زندان رفسنجان در خصوص جذب اعتبار، ساخت و اتمام پرژه فاضلاب این زندان از طریق بخش خصوصی نیز با اهدا لوح از سوی مدیر کل زندان های استان کرمان تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha