برگزاری شورای مهارت آموزی مسابقات آزاد مهارت ویژه زندانیان کردستان

برگزاری مسابقات مهارتی، به عنوان میزانی برای نمایش توانمندی های علمی - عملی و مجالی برای ارائه توانایی ها و به چالش کشیدن دانش و تخصص دیگران تعریف شده است. جلسه شورای مهارت آموزی و فرایند برگزاری مسابقات آزاد مهارت زندانیان استان کردستان با حضور مدیرکل زندانها و فنی و حرفه ای کردستان برگزارشد.

برگزاری شورای مهارت آموزی مسابقات آزاد مهارت ویژه زندانیان کردستان  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کردستان: در این جلسه فتحی، مدیرکل زندانهای کردستان با اشاره به اهمیت ویژه کارآفرینی و اشتغال در زندانها، گفت: زندانیان به عنوان بخشی از جامعه هدف نیازمند مهارت آموزی و بازسازی ذهنی و ارتقای قابلیت های شغلی می باشد.
ایشان در ادامه افزود: برگزاری مسابقات مهارتی ویژه زندانیان و اشتغال زائی مددجویان در زندان، علاوه بر ایجاد امنیت روانی برای فرد و جامعه، می توانند در کاهش آمار بازگشت مجدد به زندان، تأثیر گذار باشد.
در ادامه  وکیلی، مدیرکل فنی و حرفه ای استان کردستان ضمن تشکر از همکاری موثر مدیرکل زندانهای استان با مجموعه فنی و حرفه ای استان، گفت: انجام این آزمون درارتقاء سطح کیفیت آموزش فنی و حرفه ای زندان ها وهمچنین ایجاد فرصت رقابت سالم در بین زندانیان شاغل، مهم و موثر است.
شایان ذکر است: مسابقات آزاد مهارتی زندانیان کشور رقابتی است که بین داوطلبان با نظارت سازمان فنی و حرفه ای کشور در موسسات کیفری وابسته به زندانهای استان انجام می شود.

پایان خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha