شناسایی نیروهای مستعد و نخبه در سازمان زندان‌ها کلید خورد/ اعلام جزئیات فراخوان

سازمان زندان‌ها درجهت شناسایی و جذب نیروهای مستعد و قرارگیری در پست‌های مدیریتی، فراخوانی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدمات تأمینی و تربیتی کشور، این سازمان در راستای‌ شناسایی نیروهای با استعداد، نخبه و توانمند جهت تصدی پست‌های مدیریتی در سطوح مختلف سازمانی، فراخوان «طرح شناسایی نیروهای مستعد و نخبه با تأکید بر جانشین‌پروری» را منتشر کرد.

تمامی کارکنان سازمان در سطوح مختلف و پست‌های سازمانی با دارا بودن شرایط اولیه مندرج در فراخوان ذیل، می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند. دارا بودن حداقل تحصیلات کارشناسی و حداقل 25 سال سن به همراه سابقه 5 ساله از اهم شروط اولیه جذب نیروهای نخبه می‌باشد.

متقاضیان و علاقه‌مندان با داشتن «شرایط اولیه» و متعاقبا سایر «موارد تأثیرگذار» منطبق با موارد اعلام‌شده در متن فراخوان، می‌توانند از شهریورماه 1401 جهت ثبت‌نام و بارگذاری مدارک در سامانه یادگیری الکترونیکی(LMS) تحت هدایت دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندان‌ها اقدام کنند.

پس از بررسی و ارزیابی مدارک داوطلبان، در نیمه دوم مهرماه امسال، آزمون جامع در بخش‌های مختلف تحصیلی و قضایی و سایر موارد مرتبط با زندانبانی برگزار خواهد شد. منتخبین در آزمون مذکور در کانون‌های ارزیابی شایستگی عمومی مدیران حرفه‌ای، مورد ارزیابی قرار گرفته و پس از گذراندن این دوره، دربانک اطلاعات نیروی انسانی عضو خواهند شد.

گفتنی است زمان ثبت‌نام از داوطلبان از 25 شهریورماه الی 15 مهرماه 1401 تعیین شده است. متقاضیان می‌توانند برای دریافت فراخوان و سایر شرایط مقرر از این لینک اقدام کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha