300 نفر از مددجویان زندان رجایی شهر روز خود را با ورزش آغاز می کنند
ورزش مددجویان در زندان رجایی شهر

واحد تربیت بدنی اداره فرهنگی تربیتی زندان رجایی شهر طی برنامه ریزی های منسجم و با در اختیار قرار دادن امکانات و ملزومات ورزش شرایط برخورداری و شرکت در رشته های مختلف ورزشی را برای مددجویان مهیا نموده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های استان تهران، مدیر زندان رجایی شهر گفت: با هدف ارتقاء سلامت جسم و روح مددجویان قریب به 300 نفر از آنان روز خود را با ورزش صبحگاهی آغاز می نمایند.

عزیزی در ادامه افزود: علاوه بر شرکت مددجویان در ورزش صبحگاهی شرایط فعالیت آنان در رشته های مختلف ورزشی فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، دارت و فوتبیال دستی با حضور کارشناس تربیت بدنی برای قریب به 250 نفر از علاقه مندان به ورزش فراهم گردیده است.

وی با اشاره به این موضوع که هواخوری های کلیه اندرزگاهها مجهز به تجهیزات ورزشی رشته والیبال می باشند افزود:با تجهیزاندرزگاهها به ملزومات ورزشی شرایط فعالیت مددجویان در رشته های مورد نظر را مهیا نموده ایم.

مدیر زندان زندان رجایی شهر گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده به طور میانگین هر روز مددجویان 3 اندرزگاه با حضور در سالن ورزشی به فعالیت در رشته مورد نظر خود می پردازند.

عزیزی در ادامه تصریح نمود: مددجویانی که در زندان به ورزش یا کالر مشغول می گردند از شرایط بهتری برای سازگاری با محیط برخوردارند.لذا به دلیل اوضاع خاص این گروه از افراد وجود امکانات  ورزشی می تواند به عنوان نوعی ابزار در جهت توسعه و تحکیم روابط اجتماعی مدنظر قرار گیرد.

لازم به ذکر است: به طور میانگین روزانه 550 نفر از مددجویان زندان رجایی شهر از امکانات ورزشی بهره مند می گردند که از این تعداد 300 نفر در ورزش صبحگاهی و 250 نفر در رشته های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، دارت و فوتبال دستی فعالیت می نمایند.  

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha