کارگاه تولید مکانیزه پوشاک در اندرزگاه نسوان زندان بندرعباس افتتاح شد

با حضور رییس کل دادگستری و مدیرکل زندان های هرمزگان، کارگاه تولید مکانیزه پوشاک در اندرزگاه نسوان زندان بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های هرمزگان، با افتتاح این کارگاه تولید مکانیزه پوشاک که با کمک خیران در بند نسوان زندان بندرعباس راه اندازی شده، برای ۴۰ نفر از زندانیان زن به صورت مستقیم و ۷۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی شده است. 

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این مراسم با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت ها و بسیج همه امکانات به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.
مجتبی قهرمانی اظهار داشت: تداوم اقدام های اصلاحی و اشتغال زایی در زندان ها و استفاده از مجازات های جایگزین حبس با افزایش ساختارهای مناسب آموزشی در سطح استان می تواند در تامین معیشت مددجویان و کاهش مشکلات خانواده های آن‌ها و سالم سازی محیط زندان بسیار موثر و مفید باشد.
وی ادامه داد: ارائه تسهیلات اشتغال به کار و فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در زندان‌ها، باید در اولویت قرار بگیرد تا ضمن کسب درآمد و روزی حلال برای زندانی از دغدغه‌های اقتصادی خانواده‌ او نیز کاسته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha