دیدار مدیر کل زندانهای استان لرستان با مدیران کل استانداری لرستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های لرستان کشوری مدیر کل زندانهای لرستان در قالب هیئتی متشکل از معاونین این اداره کل با تعدادی از مدیران کل استانداری لرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های لرستان عبدالمجید کشوری مدیر کل زندانهای لرستان در قالب هیئتی متشکل از معاونین این اداره کل با تعدادی از مدیران کل استانداری لرستان دیدار و گفتگو کردند.

ضمن این دیدار کشوری خدمات ارائه شده به خانواده های زندانیان استان را بی نظیر و کم نظیر دانست و گفت:

فرهنگ سازی نسبت به نوع نگاه جامعه به زندانیانی که دوران محکومیتشان تمام شده می بایست مثبت باشد،چرا که حاکمیت اسلامی و فرهنگ ناب محمدی بر اساس عدالت و دستگیری از نیازمندان بوده و هست و اشتغال و کمک به معیشت خانواده های آنان وظیفه همگانیست.

این مقام مسئول در این دیدار عنوان داشت ؛خوشبختانه قانونی برای سرمایه گذاران در راستای تولید و اشتغال زندانیان در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است و خاطر نشان کرد که معافیت صد در صدی مالیاتی  برای سرمایه گذاران در این امر نوید بخش اشتغال برای این قشر آسیب پذیر است.

عضو شورای قضایی استان در این دیدار ضمن دعوت از دکتر زیویار استاندار محترم لرستان و تیم تخصصیشان و دیدار از بخش های مختلف زندان های  استان ،این دعوت را به دلیل هم افزایی بیشتر بین زندان های استان و دستگاهای استان دانست.

وی افزود:توجه و رسیدگی هدفمند وبرنامه ریزی شده به زندان ها ،زندانیان وخانواده هایشان در بلند مدت جامعه ای امن و کاهش آسیب های اجتماعی را به همراه خواهد داشت که خود بستر ساز زیرساختی مهم است؛فعالیت های گسترده ای در این زمینه انجام شده اما کافی نیست و مستلزمِ استمداد مسئولین استانداری در دولت انقلابی آیت الله رئیسی است.

در پایان این دیدار کشوری با اهدائ لوح تبریک و یک جلد کلام الله مجید به آقایان کرم الهی مدیر کل روابط عمومی استانداری،کریم خورشیدوند مدیر کل امور اجتماعی استانداری و کورش بیرانوند مدیر کل امور سیاسی استانداری به ایشان تبریک گفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha